تلفیق خرید اینترنتی و تجارت الکترونیک در  شبکه های اجتماعی، مرحله بعدی در دراز مدت بوده است اما این اواخر زودتر از پیش بینی در نظر گرفته شده، توانسته است که جایگاه خوبی را در برندسازی و تبلیغات اینترنتی بدست بیاورد. امروز خریدهای اینترنتی بیشتر مردم از خرید نرم افزار، اپلیکیشن و غیره فراتر رفته است و حتی مایحتاج روزانه مردم هم به صورت اینترنتی خریداری می شود.

فروش کالا به صورت اینترنتی می تواند باعث تشویق فروش و تعامل گردد، برای مثال فروش تی شرت های برند میتواند باعث یکپارچه سازی فروش . ادامه در لینک زیر .........


http://designerkit.ir/2017/01/%d8%b4%d8%b4-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c/